PR w organizacjach pozarządowych może dezydować o powodzeniu lub porażce prowadzonych projektów. Wiele organizacji pozarządowych nie zatrudnia na etat pracowników, by jak najwięcej środków przeznaczać na cele statutowe. Jest to działanie jak najbardziej zrozumiałe i korzystne wizerunkowo, jednak jeśli organizacja chce zacząć działać nieco szerzej lub realizować bardziej rozbudowane projekty, pomoc wolontariuszy i dobre chęci nie wystarczą. Zwłaszcza w realizacji programów konkursowych i grantów, ważna jest wiedza w zakresie tworzenia koncepcji, prowadzenia, rozliczania i ewaluacji projektu.
Oferuję Państwu swoje usługi w takich obszarach jak:
- koordynacja projektów – szczególnie w temacie promocji zdrowia i szeroko pojętych problemów społecznych
- PR (budowanie marki organizacji, promocja projektu, identyfikacja wizualna)
- social media
- komunikacja z mediami
- prowadzenie eventów i konferencji
Plan promocji ustalamy zgodnie z potrzebami zamawiającego. Chcesz dowiedzieć się więcej, skontaktuj się ze mną.