PR w organizacjach pozarządowych może dezydować o powodzeniu lub porażce prowadzonych projektów. Wiele organizacji pozarządowych nie zatrudnia na etat pracowników, by jak najwięcej środków przeznaczać na cele statutowe. Jest to działanie jak najbardziej zrozumiałe i korzystne wizerunkowo, jednak jeśli organizacja chce zacząć działać nieco szerzej lub realizować bardziej rozbudowane projekty, pomoc wolontariuszy i dobre chęci nie wystarczą. Zwłaszcza w realizacji programów konkursowych i grantów, ważna jest wiedza w zakresie tworzenia koncepcji, prowadzenia, rozliczania i ewaluacji projektu.
Oferuję Państwu swoje usługi w takich obszarach jak:
- koordynacja projektów – szczególnie w temacie promocji zdrowia i szeroko pojętych problemów społecznych
 - PR (budowanie marki organizacji, promocja projektu, identyfikacja wizualna)
 - social media
 - komunikacja z mediami
 - prowadzenie eventów i konferencji
 
Plan promocji ustalamy zgodnie z potrzebami zamawiającego. Chcesz dowiedzieć się więcej, skontaktuj się ze mną.